Over dit recept

Aan de hand van Krikken’s visie en missie hebben we samen een aantal ingrediënten vastgesteld. Op basis van deze ingrediënten gaan we de aan de slag met het recept voor het Krikken Makelaardij merk. Alle uitingen, online én offline moeten de ingrediënten uitstralen in beeld, woord en interactie.

ingrediënten

  • Eenvouding
  • Slim
  • Proffessioneel
  • Betrouwbaar
  • Positief

Opdrachtgever

Krikken Makelaardij

Categorie

Huisstijl

Skills

Ontwerp , huisstijl & branding

“Na 20 jaar was het bij ons hoog nodig tijd voor een nieuwe huisstijl. We hoorden van vrienden dat zij erg enthousiast waren over het werk van de 2 Gasten. Om die reden nodigden wij hen ook uit voor een kennismakingsgesprek. Direct een klik! Geen enkele aanleiding om verder te kijken. Direct tot een plan van aanpak kunnen komen en wat uiteindelijk het meest opvallende is: precies goed geluisterd naar onze wensen en eisen zodat er in 1 keer een juiste nieuwe huisstijl werd bedacht waar wij alleen maar positieve reacties op krijgen !!!”

BERT & ELLEN KRIKKEN, Krikken Makelaardij

Het logo

Het Krikken Makelaardij logo is erg simpel. De kracht zit hem in de eenvoud. Het beeldmerk is een mix tussen typografie en visualiteit. Het vertelt op een slimme iconische manier het verhaal van Krikken Makelaardij.

Typografie

De Roboto

De typografie die we hanteren voor het Krikken Makelaardij merk moet een menselijke, verfijnde, slimme en toegangkelijke uitstraling hebben. De Roboto sluit naadloos aan op de propositie van Krikken Makelaardij. In alle uitingen werken we uitsluitend met dit lettertype.

Het main typeface voor Krikken Makelaardij is Roboto. We gebruiken deze letter voor alle headings, broodteksten, inleidingen, call-to-actions etc. Het lettertype heeft een menselijk karakter met een enigszins geometrische uitstraling. De Roboto werkt lekker op alle formaten en in alle gewichten en heeft een tijdloos karakter. Ook is het font erg sustainable en verveelt het niet snel.

ADVERTENTIE

Gebruikersgemak

De advertenties van Krikken Makelaardij hebben een aantal herkennings punten. Deze zijn in elke vorm van adverteren terug te vinden. Het is belangrijk dat deze de kernwaarden van de huisstijl waarborgen.

De advertentie die we hanteren voor het Krikken Makelaardij merk moet herkenbaar zijn en aansluiten op de huisstijl van Krikken Makelaardij. De ronde hoeken geven een vriendelijke uitstraling. De prijzen dienen links onder of rechts boven in de schuine balk geplaatst te worden. Dit zorgt voor continuiteit en  herkenbaarheid. De schaduw achter de foto’s zorgen ervoor dat ze opvallen.

Bij sfeerbeelden is het belangrijk dat het beeldmerk deels (maar nog steeds herkenbaar) geplaatst wordt.

Benieuwd naar jouw unieke recept?

BAKKIE DOEN?!

over dit recept


Aan de hand van Krikken’s visie en missie hebben we samen een aantal ingrediënten vastgesteld. Op basis van deze ingrediënten gaan we de aan de slag met het recept voor het Krikken Makelaardij merk. Alle uitingen, online én offline moeten de ingrediënten uitstralen in beeld, woord en interactie.

ingrediënten

  • Gezelligheid
  • Chique
  • Handlettering
  • Gebruiksvriendelijk
  • Herkenbaarheid

Opdrachtgever

Krikken Makelaardij

Categorie

Huisstijl

Skills

Ontwerp , huisstijl & branding

““Na 20 jaar was het bij ons hoog nodig tijd voor een nieuwe huisstijl. Lees meer

We hoorden van vrienden dat zij erg enthousiast waren over het werk van de 2 Gasten. Om die reden nodigden wij hen ook uit voor een kennismakingsgesprek. Direct een klik! Geen enkele aanleiding om verder te kijken. Direct tot een plan van aanpak kunnen komen en wat uiteindelijk het meest opvallende is: precies goed geluisterd naar onze wensen en eisen zodat er in 1 keer een juiste nieuwe huisstijl werd bedacht waar wij alleen maar positieve reacties op krijgen !!!”

BERT & ELLEN KRIKKEN, Krikken Makelaardij

Het logo

Het Krikken Makelaardij logo is erg simpel. De kracht zit hem in de eenvoud. Het beeldmerk is een mix tussen typografie en visualiteit. Het vertelt op een slimme iconische manier het verhaal van Krikken Makelaardij.

Typografie

De Roboto


De typografie die we hanteren voor het Krikken Makelaardij merk moet een menselijke, verfijnde, slimme en toegangkelijke uitstraling hebben. De Roboto sluit naadloos aan op de propositie van Krikken Makelaardij. In alle uitingen werken we uitsluitend met dit lettertype.

Het main typeface voor Krikken Makelaardij is Roboto. We gebruiken deze letter voor alle headings, broodteksten, inleidingen, call-to-actions etc. Het lettertype heeft een menselijk karakter met een enigszins geometrische uitstraling. De Roboto werkt lekker op alle formaten en in alle gewichten en heeft een tijdloos karakter. Ook is het font erg sustainable en verveelt het niet snel.

Advertentie

De advertenties van Krikken Makelaardij hebben een aantal herkennings punten. Deze zijn in elke vorm van adverteren terug te vinden. Het is belangrijk dat deze de kernwaarden van de huisstijl waarborgen.

De advertentie die we hanteren voor het Krikken Makelaardij merk moet herkenbaar zijn en aansluiten op de huisstijl van Krikken Makelaardij. De ronde hoeken geven een vriendelijke uitstraling. De prijzen dienen links onder of rechts boven in de schuine balk geplaatst te worden. Dit zorgt voor continuiteit en herkenbaarheid. De schaduw achter de foto’s zorgen ervoor dat ze opvallen.

Bij sfeerbeelden is het belangrijk dat het beeldmerk deels (maar nog steeds herkenbaar) geplaatst wordt.
.

Benieuwd naar jouw unieke recept?

BAKKIE DOEN?!