Over dit recept

Vanaf het eerste moment was er een goede klik tussen Nexus Infra en 2Gasten. Na een goede brainstormsessie hebben we de ingrediënten kunnen bepalen ten aanzien van de nieuwe website. Hierin hebben we goed naar Nexus Infra geluisterd en de wensen in kaart gebracht. Gekeken naar de onderscheidende factor ten opzichte van haar concurenten. We hebben daarom gekozen om het persoonlijke aspect extra uit te lichten. Door het maatschapelijk ondernemen draagt Nexus direct bij aan de maatschappij door verschillende opleidings- en begeleidingsmogelijkheden voor haar werknemers. Kortom een herkenbaar merk neerzetten waar we met z’n allen blij van worden!

ingrediënten

  • Herkenbaarheid
  • Persoonlijk
  • Vakkundig
  • Innovatief
  • MVO (Maatschappelijk verantwoord ondernemen)

Opdrachtgever

Nexus Infra

Categorie

Webdesign & Re-branding

Skills

Ontwerp

Bekijk de site

“Na de eerste kennismaking was er direct een klik, een jong en dynamisch duo die zeker begrijpen wat je bedoeld! Het verdere traject hebben wij contact gehad met Bart. Bart is te omschrijven als een ervaren souschef die de keuken overneemt, hetgeen klaar maakt dat gevraagd wordt en de keuken weer verlaat. Wat achterblijft is een mooie nieuwe website, aangepaste huisstijl en een prettige nasmaak!”

MARK HOLTERMAN, Nexus Infra

Het idee

Fotoshoot

Om de kernwaarden goed te vertalen naar beeld hebben we een fotoshoot voorbereid. Hierin zijn foto’s gemaakt waar het persoonlijke en vakmanschap centraal staat. De shoot dient als uitgangspunt om de ingrediënten van Nexus Infra zowel on- als offline te communiceren.

Sterk fundament

De geschoten beelden leggen direct en sterk fundament om het verhaal van Nexus te duidelijk te vertellen en vormen tevens een basis voor de vormgeving. We hebben daarom ook de nadruk gelegd op het persoonlijke, plezier en vakmanschap. Dit zijn voor Nexus onderscheidende waarden die zij hoog in het vaandel hebben staan.

Het idee

De huisstijl van Nexus hebben we ook aan een restyle voorzien. We hebben wel vastgehouden aan de kleurstelling blauw met groen, omdat deze erg herkenbaar is. Om het naar het volgende level te tillen hebben we deze kleuren verwerkt in een gradiënt of verloop en dit over verschillende beelden heen geplaatst. Dit zorgt voor veel meer beweging en nóg meer herkenbaarheid.

Nu de basis is gelegd hebben we de stijl elementen aan de verschillende deliverables toegevoegd. Hierbij gaat het niet alleen om een visitekaartje en briefpapier maar hebben we ook pennen en memoblokken vormgegeven. De stijl oogt tegelijkertijd erg fris en heeft een professionele lading.

Webdesign

Nieuw design

Online is eigenlijk de plek waar het idee, de fotoshoot, huisstijl en de kernwaarden samenkomen. Onze opdracht om echt het gevoel van Nexus in een online jasje te steken. We hebben veel gebruik gemaakt van beelden om zo het te vertellen verhaal meer kracht bij te zetten. Het kleurverloop komt op elke pagina terug.

De structuur heeft een overzichtelijk opbouw waardoor alle informatie op de meest natuurlijke manier tot je komt. Goed geplaatste call-to-actions zorgen voor een toename in contact. We zijn dan ook erg trots dat we samen met Nexus dit project hebben mogen doen!

Benieuwd naar jouw unieke recept?

BAKKIE DOEN?!

Over dit recept

Vanaf het eerste moment was er een goede klik tussen Nexus Infra en 2Gasten. Na een goede brainstormsessie hebben we de ingrediënten kunnen bepalen ten aanzien van de nieuwe website. Hierin hebben we goed naar Nexus Infra geluisterd en de wensen in kaart gebracht. Gekeken naar de onderscheidende factor ten opzichte van haar concurenten. We hebben daarom gekozen om het persoonlijke aspect extra uit te lichten. Door het maatschapelijk ondernemen draagt Nexus direct bij aan de maatschappij door verschillende opleidings- en begeleidingsmogelijkheden voor haar werknemers. Kortom een herkenbaar merk neerzetten waar we met z’n allen blij van worden!

ingrediënten

  • Herkenbaarheid
  • Persoonlijk
  • Vakkundig
  • Innovatief
  • MVO (Maatschappelijk verantwoord ondernemen)

Opdrachtgever

Nexus Infra

Categorie

Webdesign & Re-branding

Skills

Ontwerp

Bekijk de site

“Na de eerste kennismaking was er direct een klik, een jong en dynamisch duo die zeker begrijpen wat je bedoeld! Het verdere traject hebben wij contact gehad met Bart. Bart is te omschrijven als een ervaren souschef die de keuken overneemt, hetgeen klaar maakt dat gevraagd wordt en de keuken weer verlaat. Wat achterblijft is een mooie nieuwe website, aangepaste huisstijl en een prettige nasmaak!”

MARK HOLTERMAN, Nexus Infra

Het idee

Fotoshoot

Om de kernwaarden goed te vertalen naar beeld hebben we een fotoshoot voorbereid. Hierin zijn foto gemaakt waar het persoonlijke en vakmanschap centraal staat. De shoot dient als uitgangspunt om de ingrediënten van Nexus Infra zowel on- als offline te communiceren.

Sterk fundament

De geschoten beelden leggen direct en sterk fundament om het verhaal van Nexus te duidelijk te vertellen en vormen tevens een basis voor de vormgeving. We hebben daarom ook de nadruk gelegd op het persoonlijke, plezier en vakmanschap. Dit zijn voor Nexus onderscheidende waarden die zij hoog in het vaandel hebben staan.

Het idee

De huisstijl van Nexus hebben we ook aan een restyle voorzien. We hebben wel vastgehouden aan de kleurstelling blauw met groen, omdat deze erg herkenbaar is. Om het naar het volgende level te tillen hebben we deze kleuren verwerkt in een gradiënt of verloop en dit over verschillende beelden heen geplaatst. Dit zorgt voor veel meer beweging en nóg meer herkenbaarheid.

Nu de basis is gelegd hebben we de stijl elementen aan de verschillende deliverables toegevoegd. Hierbij gaat het niet alleen om een visitekaartje en briefpapier maar hebben we ook pennen en memoblokken vormgegeven. De stijl oogt tegelijkertijd erg fris en heeft een professionele lading.

Webdesign

Nieuw design

Online is eigenlijk de plek waar het idee, fotoshoot, huisstijl en de kernwaarden samenkomen. Onze opdracht om echt het gevoel van Nexus in een online jasje te steken. We hebben veel gebruik gemaakt van beelden om zo het te vertellen verhaal meer kracht bij te zetten. Het kleurverloop komt op elke pagina terug.

De structuur heeft een overzichtelijk opbouw waardoor alle informatie op de meest natuurlijke manier tot je komt. Goed geplaatste call-to-actions zorgen voor een toename in contact. We zijn dan ook erg trots dat we samen met Nexus dit project hebben mogen doen!

Benieuwd naar jouw unieke recept?

BAKKIE DOEN?!